Mária tisztelet


Nem titok, hogy nagyon szeretem a Szűzanyát. Már nagyon sokszor segített nekem, békét adott, konkrét védelmet, iránymutatást. Mindenkit Jézushoz akar vonzani. Amikor megtértem mindig az Atyához imádkoztam. Nekem ez nehéz volt, hogy Jézust megszólítsam. Az Édesanyja vitt el Hozzá. Mindannyiunkat nagyon szeret és vár ránk. Bőségesen el akar minket árasztani kegyelmeivel. Úgy imádkozzuk a Rózsafüzért, hogy tudjuk, Ő ott van mellettünk. Melyik barátra sajnáljuk az időt? Pont a mi égi édesanyánkra? Hiszen nélküle, elvesznénk.

Az alábbi idézetek a Szűzanyám, a tiéd akarok lenni c. imakönyvben találtam, amelyet Dr Nehéz Márta Mirjam (Érden él, nyugdíjas gyógyszerészként a Sarutlan Karmelita Rend világi tagja) gyűjtött egybe.

       Dr Nehéz Márta Mirjam

Innen letölthetőek a könyvei és változtatás nélkül továbbadhatóak:
 https://www.kivigasztalengem.hu/let.html

Katona István atya ajánlásával!:
"Mária megtanít a kitartásra, hiszen egészen a keresztig hűséges volt Jézushoz."


 Aki Benned remél, Kincset és békét talál.
Aki pedig életében nem hív, vigasztalan és
göröngyös utakon vándorol Isten Országa felé. 
 Add, hogy sugárzó Arcod ragyogása 
megjelenjen halálom óráján.
 És jóságod töltse el örömmel lelkemet ég felé szárnyalásában.

Kerestem a misztikusokat, akik Jézussal beszélnek. Többel találkoztam, mindegyiktől azt tudakoltam:
Jézus mit mond, szeret- e?
Már nem keresem. Megtaláltam Őt lelkemben, szellememben, belső életemben. 
Azért írom ezeket, hogy ne tégy ilyen vargabetűt.
Jézus benned él. Jó beszélni lelki emberekkel. De tudd, hogy Jézust saját lelkedben találod meg, oly közel van, ha látnád, éreznéd leheletét.
És beszélgetni akar veled! Ő mindig felel neked:

Ezért fontos figyelned a sugallatokra. 

"A Szűzanya tisztelete csalhatatlan jele a kiválasztottságnak." - mondta Grignon Szt. Lajos

Jézus jelenlétét úgy tudjuk megőrizni, ha vigyázunk gondolatainkra, amely olyan, akár a zsibvásár. 
Oda jár a Sátán bevásárolni!- mondta Szt. Teréz.

Megfigyelhetjük: ha arra gondolunk, hogy ki bántott meg, máris feltámad a harag, de a keserűség, ami eláraszt épp oly rossz. Jézus már nincs is sehol. Hibánk, vagy sikertelenségünk jut eszünkbe, magunkat okoljuk, belemerülünk, kétség és zavar uralja lelkünket. 

Erre csak egy jó módszer van.: 
Ha jön egy ilyen gondolat, ki kell vágni az ablakon. És Jézusra bízni mindent és kész.
Csak azon gondolkodjunk, ami kedves, szép, felemelő, szeretetteljes, békét hozó, hogy kinek szerezhetünk örömöt, azon ami Istennek kedves és ilyenkor sem az áldások, sem a megoldások nem maradnak el. Belépnek az életünkbe Jézussal együtt. 





Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2019. 07. 03., szerda: Most fény derül a modernizmus szerzőire!: Annaliese Michel ördögűzése során elmondott dolgok egyenesen a démonoktól

Lelkiségi mozgalmak, amelyek rombolják az Egyházat

Ripperger atya: Hogyan áll most a gonosz helyzete?