Szűz Mária Szeplőtelen Szívének tisztelete
15 éve tértem meg. Talán összesen 3- 4 év volt ez idő alatt, amikor nem imádkoztam a Rózsafüzért vagy csak napi egy tizedet. Az Eucharisztia és a Szűzanya Szeplőtelen Szíve segít minket üdvözülni és engesztelni másokért, akik nem akarják elfogadni Isten megváltó szeretetét.
Sokszor megvédett már a Szűzanya, sokszor vígasztalt és pontosan megmutatta a bűneimet is. Sosem bántóan, mindig szelíden. Ő vitt el Jézushoz is, általa mélyült a kapcsolatom Vele. Olyan kegyelmi időszak van, amit fel sem fogunk.
Imádkozzuk a Rózsafüzért, engeszteljünk a világ és a magunk bűnei miatt! Háborúkat nyerhetünk vele! A szívünkben dúlóakat is...
Nagyon ajánlom az 5 elsőszombat elvégzését a Szűzanya Szeplőtelen Szívének felajánlva.
Carlo Acutis életéről olvasok.
Ezek fogtak meg a könyvből.:
Mindannyiszor, amikor Isten anyjához fordulunk, azonnali és közvetlen kapcsolatba lépünk a mennyországgal. Szinte belépünk oda. Kegyelemmel teljesnek nevezzük Őt, kimutatva iránta való gyermeki bizalmunkat...
A Szűzanya "omnipotens supplex", AZAZ KÖZBENJÁRÁS ÁLTAL MINDENHATÓ!
"Jézus meg akarja szilárdítani itt, ebben a világban a Szűzanya Szeplőtelen Szívének tiszteletét. Aki ezt elfogadja, annak üdvösséget ígér, ezeket a lelkeket Isten szeretni fogja, olyanok lesznek, mint az Ő trónját díszítő virágok, amiket én rendeztem el." - mondja a Szűzanya.
"Ha Isten sok szenvedést küld rád, minden bizonnyal szentté akar tenni."- mondta Loyolai Szent Ignác.
Mandic Szent Leopold azt mondja, hogy mindenki vegye föl keresztjét.
"Nem kell különleges önmegtagadásokat végezni. Elég, ha türelemmel viseljük nyomorult életünk mindennapos gyötrelmeit, a meg nem értettséget, a hálátlanságokat, a megaláztatást, az évszakváltásból fakadó kdllemetlenségeket vagy annak a helynek a klímájából származókat, ahol élünk.
A Rózsafüzér tisztelete nagy jele az elrendeltetettségnek.
XIII. Leó pápa azt mondta, hogy imádkozva, a lélek eltaszít magától három olyan hibát, amelyek megakadályoznák az Isten felé vezető úton: a hétköznapok egyszerű munkáinak elutasítása (örvendetes titok),
a szenvedéstől való irtózás (fájdalmas titok), és az örök javakról való megfeledkezés (dicsőséges titok).
Montforti Grignon Szent Lajos, Mária egyik legnagyobb tisztelője írta:
"De emlékezz arra, hogy annál inkább dicsőíted Jézust, minél jobban engeded Máriát áldozásodnál cselekedni. És annál inkább engeded Máriát Jézusért, és Jézust Máriában cselekedni, minél mélyebben alázod meg magad, ha békében és csendben hallgatod őket anélkül, hogy bármit is látni, ízlelni vagy érezni akarnál. Mert az igaz mindenütt hitből él, különösen a szentáldozásnál, ami a hit műve: az igaz a hitből él."
Minden titok mögött egy erény rejtőzik, és ezeknek a szent szavaknak az imádkozása belénk ívódik és megmutatják, mi az bennünk, ami nem felel meg az Evangéliumnak, segítenek megérteni, milyen fajta kegyelemre lenne szükségünk, hogy folytathassuk utunkat.
"Az üdvösség elérésének leghatékonyabb eszközei az Eucharisztia és a Rózsafüzér."- mondta Pió atya.
Mária Szeplőtelen Szívének győzelme akkor jön el, amikor Jézus Szent Szívének uralma is bekövetkezik, azaz az Eucharisztikus Jézusé.
Ahogy Kolbe atya írta:
"A modern időket a Sátán uralja, és egyre inkább ő fogja a jövőben. Csak a Szeplőtelen kapta meg az Istentől a Sátánon való győzelem ígéretét.
De az Ég dicsőségében szüksége van a mi mai közreműködésünkre. Olyan lelkeket keres, akik TELJESEN neki szentelik magukat, és kezében a Sátánt legyőző erővé lesznek, és eszközök, akik megvalósítják Isten Országát."
Mária Szeplőtlen Szívét követni azt jelenti, hogy lemondunk mások megítéléséről és az önszeretetből való tettekről.
Azt jelenti, hogy megtanuljuk megtagadni önmagunkat:
"Ne ítélkezzetek, hogy fölöttetek se ítélkezzenek! Amilyen ítélettel ti ítélkeztek, olyannal fognak majd fölöttetek is ítélkezni."
(Máté 7, 1)