Beszélgetés Schneider püspökkel, Katolikus Egyház, merre tartasz?
Olvassátok !!!!!!! :
https://mek.oszk.hu/18600/18688/18688.pdf
https://katolikusvalasz.blog.hu/2018/04/08/_konzultacio_a_hivekkel_doktrinalis_kerdesekben_walter_brandmuller_biboros_eloadasa_az_aprilis_7-ei_
Athanasius Schneider püspök szavai:
"XIII. Leó pápa írt egy ördögűző imádságot Szent Mihály arkangyalhoz. Az ima eredetileg hosszabb volt, mint az általunk is ismert változat. A hosszabb verzióban XIII. Leó pápa így fogalmaz:
>>Rómában, ebben a szent városban, ahol az Antikrisztus felállította trónját.<<
Titokzatos kijelentés.
Később ez a hosszabb változat a Rituale Romanum egyik kiadásában is megjelent -emlékeim szerint- a 19.század végén. Ugyanakkor a Rituale Romanum későbbi kiadásaiból, amelyek XI. Pius pápasága ideje alatt láttak napvilágot, ez a kifejezés hiányzik.
Lehet, hogy XIII. Leó pápa a szabadkőműves olasz kormányra gondolt, amely a pápasága ellenében alakult meg Rómában. Nem tudom.
A La Salette- i Miasszonyunk (1851.szept. 19- én IX. Pius pápa jóváhagyta) és XIII. Leó pápa arról beszél, hogy a gonosz és az Antikrisztus jelen van Rómában. A gonosz jelenléte Rómában bizonyos fokig a Vatikánra is kiterjed, hiszen semmi garanciája annak, hogy keresztényellenes erők ne szüremkednének be a Vatikánba is. Bizonyos szempontból kijelenthetjük, hogy ma a Vatikában keresztényellenes erők is működnek. Bizonyos értelmű cselekedetek, valamint egyes vatikáni konfelenciák egyértelműen erről tanuskodnak.
Számos konferenciát rendeztek, ahol a vatikáni szervek olyan előadókat hívtak meg, akik nyíltan ateistáknak mondják magukat, és az abortuszt, valamint a homoszexuális ideológiát támogatják. Ezek már egyértelműen jelzik, hogy a keresztényellenes erők a Vatikánon belül is működnek.
A franciaországi La Salette- ben két pásztorgyereknek, Maximin Giraud és Mèlanie Cavat arról számolt be, hogy 1846. szeptember 19- én megjelent nekik a Szűzanya és üzenetet bízott rájuk. Az Istenanya elmondta, hogy "1864- ben Lucifert más démonok hatalmas seregével együtt szabadon fogják ereszteni a pokolból...
...lassanként kiölik a hitet, még azokban is, akik Istennek szentelték magukat. Annyira megvakítják őket, hogyha nem kapnak külön kegyelmet, akkor őket is a pokol ezen angyalainak a lelke tölti el; számos vallási intézmény teljesen elveszíti a hitet, és sok lélek kárhozik el...
Az Egyház szörnyű válság elé néz...
Róma elveszíti a hitet, és az Antikrisztus széke lesz."
"Ma az Európai Unió az új Szovjetunió a maga jól meghatározható állami ideológiájával. A marxizmus végső soron olyan ideológia, amely a család ellen irányul. Marx és Engels írásaiban találunk néhány utalást arra vonatkozóan, hogy a kommunizmus végső célja minden különbözőség megszüntetése, még a nemek közti különbségé is, úgyhogy a családot is fel kell számolni. Marx szerint ugyanis a legalapvetőbb polgári intézmény a család. Az Európai Unió most Marx és Engels ezen célját valósítja meg, vagyis szétveri a családot, és a végső különbözőségeket, a nemek közti különbségeket is felszámolja. Az új ideológia agender ideológia, amely lerombolja a családot és az emberi természetet. A marxizmus és az újkommunizmus végső lépése ez, de most új néven nevezik magukat. Más neveket használnak. Ők lesznek például az "új demokraták". A kommunisták is szerették demokratáknak hívni magukat. Kína is "demokratikus köztársaságnak" nevezi magát, holott nyoma sincs ott demokráciának. A Szovjetunió és a keleti blokk országai mindig is azt mondták, hogy az igazi demokrácia náluk található és, hogy a kapitalista országokban nincs demokrácia. A kommunizmus idején iskolás voltam. Máig emlékszem, hogy ötödik osztályban azt tanultuk, hogy az igazi demokrácia a Szovjetunióban van, vagyis az igazi demokrácia a kommunizmus. Ezek a tények és ezek a tettek azt mutatják, hogy az Európai Unió nem más, mint a Szovjetunió egyfajta új változata.
Az egész világra kiterjedő - alapvetően szabadkőműves- programról van szó. Ma nem a testet ölik meg, hanem a lelket, éspedig annál is kegyetlenebb módon, mint azt annak idején a Szovjetunió kommunistái tették.
Maugyanis magának a természetnek és az embernek afogalmát bontják le."
"XIII. Leó pápa bizonyos értelemben megkezdte a tanítás elválasztását a gyakorlattól, ami egyértelműen tévedésnek mondható. A modernizmus lényege: a tanítás elválasztása a gyakorlattól. XXIII. János pápa kijelentette, hogy a tanítás ugyan nem változik, a tanítás magyarázata és gyakorlati alkalmazása azonban a kor követelményeihez igazítható."
"A szabadkőműveseket a naturalizmus, valamint a teljes tanításbeli és erkölcsi relativizmus jellemzi. Vannak ma olyan bíborosok, püspökök és papok, akik a naturalizmust támogatják, és úgy tesznek mintha az lenne az Egyház legfőbb feladata, hogy a múlandó földi valóságokkal törődjön. Mikor ugyanezek a papok a relativizmust támogatják, azt mondják, hogy minden vallás egyenértékű, és mindegyik ugyanoda vezet, akkor egyértelműen szabadkőműves gondolatokat hírdetnek.
A naturalizmus, a tanításbeli és erkölcsi relativizmus és emberközpontúság határoz meg mindent, ezek pedig a szabadkőműves ideológia alapjai, melynek középpontjában az ember áll, nem pedig Isten.
A második vatikáni zsinat óta ez a három tényező - az emberközpontúság, a naturalizmus és a relativizmus- határozza meg az Egyház életét."
"Fülep Dániel: Mint ismeretes Reinhard Marx bíboros vezette Német Püspöki Konferencia 2018. június 27- én kelt dokumentuma értelmében a katolikus hívek protestáns házastársai "bizonyos körülmények között" szentáldozáshoz járulhatnak. A botrányos döntést maga Ferenc pápa hagyta jóvá. 2018. július 12- én immáron 10 német egyházmegyében vezették be a katolikus házastársú protrstánsok áldoztatását. A számos dogmasztikai, patrisztikai és kánonjogi érv felsorolása helyett csupán egyetlen költői kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.
Érvényes- e még a tridenti zsinat kánonja? (Hatátozat a legszentebb Oltáriszentségről, XI. kánon, DH 1661.)
Schneider püspök úr: A kánon természetesen ma is érvényes, hiszen az Egyház tévedhetetlen döntéséről van szó. A gyakorlatban sajnos nem alkalmazzák. A legtöbb német püspök új mozgalmat indított, annak érdekében, hogy bizonyos esetekben a protestánsok is áldozhassanak. A bizonyos esetekből azonban dlég hamar általános gyakorlat lesz. Ne legyünk naívak, ez lesz az általános gyakorlat.
Ezzel a tettükkel az egyházi vezetők vétenek az Eucharisztia méltósága ellen, az Eucharisztia pedig a katolikus egyház szíve, melyben az Egyház tagjai között fennálló lelki egység a legtökéletesebb módon fejeződik ki. A szentáldozás alapvetőbb feltétele az, hogy az ember nemcsak higgyen az Eucharisztiában, hanem az összes katolikus igazságban is.
Ezzel azt sugallják, hogy a katolikus és a protestáns hit között nincs is lényeges különbség."
Innen tölthető le: https://petersziklaja.hu/katolikus-egyhaz-merre-tartasz/